MAJEZİK YAN ETKİLERİ

MAJEZİK FİLM TABLET YAN ETKİLERİ

     Majezik film tablet, hak arasında en fazla kullanılan ağrı kesicilerden birisidir. Kas ağrıları ve kadınların regl dönemlerindeki ağrıları için kullandığı Majezik film tablet, diğer ilaçlar gibi bazı yan etkilere sahiptir.

Majezik film tablet ‘in yan etkileri arasında en sık göze çarpanı, göğüste baskı ve nefes alma güçlüğü yaşanmasıdır. Ayrıca konsantrasyon bozukluğu, denge problemleri, konuşmada ve yürümede zorluk olarak gözlemlenmektedir. Ayrıca idrar miktarının ciddi derecede azalması da diğer bir yan etki olarak bildirilmiştir. İdrar yaparken yanma, ağrı ve kanama da görülebilmektedir. Buna bağlı olarak vücutta ödem toplanması da yan etkilerinden bazılarıdır.

Majezik film tablet yan etkileri arasında boğaz ağrısı, baş ağrısı, uyuşukluk ve kas ağrısı da görülmektedir. Aşırı terleme, burun akıntısı, sinirlilik hali, görme de bulanıklık ve kulak çınlaması da diğer yan etiklerin arasındadır.

Majezik film tablet ‘in diğer yan etkilerinden en önemlisi sindirim sistemi ile bağlantılıdır. Hastanın mide ve bağırsak faaliyetlerinde değişim, kanlı ve katran görünümlü dışkılama ve kahve telvesine benzer kusma sorunları yaşanmaktadır.

Majezik film tablet genel olarak insan metabolizmasına uygundur, ancak her kullanıcının farklı bünyeye sahip olduğu düşünülürse, bu tür reaksiyonların görülmesi de muhtemeldir.  Hasta bu yan etkilerden birini ya da bir kaçını aynı anda yaşayabilmektedir. Genellikle hafif seyreden bu yan etkiler, şiddetli biçimde seyrediyorsa doktor ile iletişime geçilmesinde yarar vardır.

Majezik_yan etkileri

Majezik_yan etkileri

Yorumlar

  1. Nevzat diyor ki:

    Merhaba ,
    2007 -2008 yılına geçişte 1 hafta kala sırt ağrılarımdan dolayı doktora başvurdum. Kas gevşetici ve majezik birlikte kullanmamı istedi. 3. gün gece saat 01:00 sıralarında mide ağrısı ile yataktan kalktım ve lavaboya gittim. Lavaboda ellerimin kızardığını gördüm ve nefes almakta zorlandığımı farkettim. Kendimi hemen dışarıya attım. Eşime seslendikten sonra olduğum yere düşüp kalmışım. Acil hastaneye kaldırılmışım. Kendim bu kısmı hatırlmıyorum, fakat bir ara hastanede gözümü açtığımı ve istifra ettiğimi hatırlıyorum. Doktorlar bunu kullanmış olduğum majezik ilacına bağladılar. Daha sonra üniversite hastanesinde alerji polikliğine gittim. Doktor bey bunun şu an testini yapılamayacağına ve bundan sonra herhangi bir durumda ilaç kullanmam gerektiğinde alerji polikliniğine gidip o ilacın testini yaptırdıktan sonra kullanmam gerektiğini belirtti. O günden bu güne arada 3 defa parol ağrı kesici kullandım. tetonoz iğnesi oldum. Başkada ilaç kullanmadım. Bu durumda benim yapmam gereken nedir? Bana yol gösterici olur musunuz? Vereceğiniz bilgiler için şimdidem tşk ederim.Kolay gelsin , iyi çalışmalar.

  2. erkan diyor ki:

    merhaba aynı şey ile bende karşılaştım ellerim kızarda yüzüm kıpkırmızı oldu şişti vücudumun heryerinde bi anda alerji yaptı sivilceler oluştu acile gittim 2 tane iğne vurdular ne yedin ne içtin diye bile sormadılar sabah majezik içmiştim 2 hafta öncede içtiğimde böyle olmuştu sonradan anladım allah korusun majezik denilen ilacım bazı insanların bünyesinde çok ciddi yan etkileri oluşabiliyor. Çok geçmiş olsun